Aufrufe
vor 2 Jahren

ONELIFE #35 – Dutch

  • Text
  • Hero
  • Cross
  • Zenith
  • Drive
  • Eyeem
  • Hybrid
  • Oslo
  • Suki
  • Velar
  • Rover
Land Rover steht für höchste Allradkompetenz, umfassenden Komfort und anspruchsvolle Technik. Diesem Geländewagen ist kein Weg zu weit und keine Aufgabe zu schwer – getreu dem Slogan „Above and Beyond“. ONELIFE vermittelt Land Rover-Kunden genau dieses Gefühl von Abenteuer und Freiheit.

RANGE ROVER SPORT SVR

RANGE ROVER SPORT SVR LAND ROVER HEEFT ALLES UIT DE KAST GEHAALD OM HET MODEL VERDER TE VERFIJNEN EN NAAR EEN NOG HOGER NIVEAU TE TILLEN, MET MEER VERMOGEN, INNOVATIEVE TECHNOLOGIE EN EXCLUSIEVE SVR-DETAILS OFFICIËLE VERBRUIKSCIJFERS VOOR DE NIEUWE RANGE ROVER SPORT SVR in l/100km: binnen bebouwde kom 18; buiten bebouwde kom 9,9; gecombineerd 12,6; CO 2-emissies in g/km 226 - 411. Deze cijfers zijn slechts ter vergelijking en kunnen in de praktijk afwijken. 58

RANGE ROVER SPORT SVR Boven: Met zijn verfijnde details onderscheidt de Range Rover Sport SVR zich van de concurrentie. Onder links: De meest dynamische en competente SUV straalt één brok vertrouwen uit, hier met onder meer uniek Velocity-lakwerk en optionele 22-inch wielen Pro Duo-technologie. Deze technologie werd geïntroduceerd bij de Range Rover Velar en zal vanaf 2018 voor alle modellen van de Range Rover Sport verkrijgbaar zijn. Via twee 10-inch touchscreens kunt u het volledige gamma van InControl apps bedienen. Het systeem biedt ook aanvullende innovaties voor een verbeterde rijfunctionaliteit, waaronder Terrain Response 2 met Dynamic Program, geoptimaliseerd voor de SVR om op elke ondergrond en onder alle rijomstandigheden een stimulerende rijervaring te leveren precies wat we hier tijdens een natte dag op het grind van deze gigantische mijn komen testen. BEHEERSTE KRACHT Zodra de meters op het exclusieve SVR-dashboard oplichten, start Ian de lichtgewicht, volledig aluminium 5,0-liter V8-benzinemotor met zesde generatie Twin Vortex System (TVS) turbo. Ook deze verbeterde motor is nieuw in de SVR, met een managementsysteem dat opnieuw is gekalibreerd om het vermogen op te voeren van 550 pk naar 575 pk (met 680 Nm koppel bij 3500 4000 tpm). Zelfs stationair produceren de getunede motor en uitlaat samen een speciaal geluid. Je voelt de geweldige kracht die erin ligt besloten en die op het punt staat om te worden losgelaten. Ian drukt het gas in en direct accelereren we bergop over het grind, terwijl de transmissie ons met naadloze precisie door de versnellingen trekt. “Wat een tractie”, lacht Ian verrast. “Je verwacht gewoon niet dat zo'n grote, luxe auto zo snel, zuiver en soepel het vermogen overbrengt zonder wielspin of te zoeken naar meer grip.” Het trefzekere, uitzonderlijk soepele rijgedrag van de nieuwe Range Rover Sport SVR wordt deels ook bepaald door een verdere aanpassing van de carrosserie en de ophanging, inclusief verbeterde dynamische demping en adaptieve stabiliteitscontrole. De bestuurder kan kiezen tussen automatische of manuele transmissie en met de Configurable Dynamics-functie individuele rijvoorkeuren instellen voor het gaspedaal, schakelmomenten, besturing en vering. Bovendien verdeelt het Torque Vectoring-systeem bij het nemen van een bocht voortdurend het koppel over alle wielen, en zorgt zo voor een responsieve, gecontroleerde en evenwichtige handling. Ian legt uit dat dit systeem in offroad-situaties zorgt voor nog preciezere afdalingen op lage snelheid. Hoewel Ian niet snel onder de indruk is, krijgt de SVR van hem alleen maar lof: “De auto is zo evenwichtig. Mensen kopen een auto om wat hij kan, niet om wat niet kan. Er is bijna niets wat de nieuwe Range Rover Sport SVR niet kan hij voldoet, verrast en verrukt op alle fronten.” SUMMUM VAN EXCLUSIVITEIT De intense rijbeleving van de SVR past perfect bij zijn markante, gespierde uiterlijk. Het nieuwe model maakt nog meer indruk dankzij een strakker atletisch design met een lagere houding. En bij hogere snelheden kunt u met Speed Lowering de auto nog eens 15 mm verlagen voor een nog gestroomlijnder profiel. De auto zit boordevol exclusieve en moderne details, bijvoorbeeld de lichtere en meer geprononceerde carbonfiber motorkap met dubbele luchtopeningen. Andere opvallende kenmerken zijn de SVR-badges voor en achter, grote rode remklauwen met het Land Rover-logo, een iconische zwarte grille en een markante voorbumper met diepere, bredere koelopeningen. De speciale SVR achterbumper heeft geïntegreerde uitlaten en een aangepaste luchtuitlaat. U heeft de keus uit twee wielen: de standaard 21-inch of de optie met de licht gewicht design 22-inch. De Range Rover Sport SVR zet weer een stap vooruit en bevestigt tegelijk zijn positie als de onbetwiste leider in zijn klasse, met een combinatie van verfijnd design, luxe, performance, een geweldige rijervaring en een breed gamma aan mogelijkheden. Het is de meest dynamische Land Rover ooit. MEER WETEN Bekijk de nieuwe Range Rover Sport SVR op landrover.com/svo 59

M-Puls 1/20
BORA Magazin 02|2019 – Deutsch
Ludwig Beauty Herbst/Winter 2019
KPM Magazin 2019
LfA Magazin Herbst/Winter 2019
SeeMagazin 2019
ONELIFE #38 – English
ONELIFE #38 – Taiwanese
ONELIFE #38 – Chinese
ONELIFE #38 – Arabic
ONELIFE #38 – Korean
ONELIFE #38 – Russian
ONELIFE #38 – Japanese
ONELIFE #38 – Spanish
ONELIFE #38 – US English
ONELIFE #38 – Brazilian Portuguese
ONELIFE #38 – Dutch
ONELIFE #38 – Italian
ONELIFE #38 – French
ONELIFE #38 – English
ONELIFE #38 – German
ONELIFE #37 – Arabic
ONELIFE #37 – Korean
ONELIFE #37 – Japanese
ONELIFE #37 – Spanish
ONELIFE #37 – US English
ONELIFE #37 – Brazilian Portuguese
ONELIFE #37 – Dutch
ONELIFE #37 – Italian
ONELIFE #37 – German
ONELIFE #37 – English
ONELIFE #36 – US English
ONELIFE #36 – English
ONELIFE #36 – Taiwanese
ONELIFE #36 – Russian
ONELIFE #36 – Dutch
ONELIFE #36 – Korean
ONELIFE #36 – Japanese
ONELIFE #36 – Italian
ONELIFE #36 – German Global
ONELIFE #36 – French
ONELIFE #36 – Spanish
ONELIFE #36 – Chinese
ONELIFE #36 – Brazilian
ONELIFE #36 – Arabic
ONELIFE #35 – Chinese
ONELIFE #35 – Arabic
ONELIFE #35 – Korean
ONELIFE #35 – Russian
ONELIFE #35 – Japanese
ONELIFE #35 – Brazilian Portuguese
ONELIFE #35 – American English
ONELIFE #35 – Dutch
ONELIFE #35 – Italian
ONELIFE #35 – Spanish
ONELIFE #35 – German
ONELIFE #35 – English
ONELIFE #34 – Arabic
ONELIFE #34 – Korean
ONELIFE #34 – Russian
ONELIFE #34 – Japanese
ONELIFE #34 – Italian
ONELIFE #34 – American English
ONELIFE #34 – Spanish
ONELIFE #34 – Brazilian Portuguese
ONELIFE #34 – Dutch
ONELIFE #34 – French
ONELIFE #34 – German
ONELIFE #34 – English
ONELIFE #33 – Arabic
ONELIFE #33 – Brazilian Portuguese
ONELIFE #33 – Spanish
ONELIFE #33 – French
ONELIFE #33 – German
ONELIFE #33 – Italian
ONELIFE #33 – Japanese
ONELIFE #33 – Korean
ONELIFE #33 – Dutch
ONELIFE #33 – Russian
ONELIFE #33 – English
ONELIFE #33 – American English
Jaguar Magazine 01/2018 – German
Jaguar Magazine 01/2018 – English
Jaguar Magazine 01/2018 – Dutch
Jaguar Magazine 01/2018 – Brasilian Portuguese
Jaguar Magazine 01/2018 – Arabic
Jaguar Magazine 01/2018 – American Englisch
Jaguar Magazine 01/2018 – Korean
Jaguar Magazine 01/2018 – Spanish
Jaguar Magazine 01/2018 – Italian
Jaguar Magazine 01/2018 – French
Jaguar Magazine 01/2018 – Japanese
Jaguar Magazine 03/2017 – Spanish
Jaguar Magazine 03/2017 – German
Jaguar Magazine 03/2017 – English
Jaguar Magazine 03/2017 – Japanese
Jaguar Magazine 03/2017 – French
Jaguar Magazine 03/2017 – Arabic
Jaguar Magazine 03/017 – Brazilian Portuguese
Jaguar Magazine 03/2017 – American English
Jaguar Magazine 03/2017 – Korean
Jaguar Magazine 03/2017 – Russian
Jaguar Magazine 03/2017 – Dutch
Jaguar Magazine 02/2017 – English
Jaguar Magazine 02/2017 – German
Jaguar Magazine 02/2017 – French
Jaguar Magazine 02/2017 – Italian
Jaguar Magazine 02/2017 – Arabic
Jaguar Magazine 02/2017 – Dutch
Jaguar Magazine 02/2017 – Korean
Jaguar Magazine 02/2017 – Russian
Jaguar Magazine 02/2017 – Spanish
Jaguar Magazine 02/2017 – Japanese
Jaguar Magazine 02/2017 – American English
Jaguar Magazine 02/2017 – Brazilian Portuguese
Jaguar Magazine 01/2017 – English
Jaguar Magazine 01/2017 – German Global
Jaguar Magazine 01/2017 – Dutch
Jaguar Magazine 01/2017 – French Global
Jaguar Magazine 01/2017 – Spanish
Jaguar Magazine 01/2017 – Chinese
Jaguar Magazine 01/2017 – Brazilian Portuguese
Jaguar Magazine 01/2017 – German Local
Jaguar Magazine 01/2017 – French Local
Jaguar Magazine 01/2017 – American
Jaguar Magazine 01/2017 – Italian Local
Jaguar Magazine 01/2017 – Italian Global
Jaguar Magazine 01/2017 – Japanese
Jaguar Magazine 01/2017 – Arabic
Jaguar Magazine 01/2017 – Korean
Jaguar Magazine 01/2017 – Russian
Jaguar Magazine DESIGN – English
Jaguar Magazine DESIGN – German
Jaguar Magazine DEISGN – French
Jaguar Magazine DESIGN – Dutch
Jaguar Magazine DESIGN – Russian
Jaguar Magazine DESIGN – Brazilian Portuguese
Jaguar Magazine DESIGN – Spanish
Jaguar Magazine DESIGN – Italian
Jaguar Magazine DESIGN – Japanese
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – English
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – German
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Belgian French
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Dutch
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – French
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Japanese
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Finnish
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Belgian Dutch
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Austrian
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – South African
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Spanish
Jaguar Magazine DYNAMIC – German Retail
Jaguar Magazine DYNAMIC – English
Jaguar Magazine DYNAMIC – German
Jaguar Magazine DYNAMIC – French
Jaguar Magazine DYNAMIC – Dutch
Jaguar Magazine DYNAMIC – Belgian Dutch
Jaguar Magazine DYNAMIC – Spanish
Jaguar Magazine DYNAMIC – Finnish
Jaguar Magazine DYNAMIC – Belgian French
Jaguar Magazine DYNAMIC – Japanese
Jaguar Magazine PERFORMANCE – English
Jaguar Magazine PERFORMANCE – German
Jaguar Magazine PERFORMANCE – Dutch
Jaguar Magazine PERFORMANCE – French
Jaguar Magazine PERFORMANCE – Finnish
Jaguar Magazine PERFORMANCE – Spanish
Jaguar Magazine PERFORMANCE – Belgian Dutch
Jaguar Magazine PERFORMANCE – Belgian French
LfA Magazin Herbst/Winter 2019
LfA Magazin Frühjahr/Sommer 2019
LfA Magazin Herbst/Winter 2018
LfA Magazin Frühjahr/Sommer 2018
LfA Magazin Herbst/Winter 2017
LfA Magazin Frühjahr/Sommer 2017
LfA Magazin Herbst/Winter 2016
LfA Magazin Frühjahr/Sommer 2016
BORA Magazin 02/2019
BORA Magazin 01|2019 – Deutsch
BORA Magazine 01|2019 – English
BORA Magazine 01|2019 – Danish
BORA Magazine 01|2019 – Dutch
BORA Magazine 01|2019 – Swedish
BORA Magazine 01|2019 – Russian
BORA Magazine 01|2019 – Polish
BORA Magazine 01|2019 – Norwegian
BORA Magazine 01|2019 – Italian
BORA Magazine 01|2019 – French
BORA Magazine 01|2019 – Finnish
BORA Magazine 01|2019 – Spanish
BORA Magazine 01|2019 – Czech
BORA Magazin 02|2018 – Deutsch
BORA Magazine 02|2018 – Danish
BORA Magazine 02|2018 – English
BORA Magazine 02|2018 – Spanish
BORA Magazine 02|2018 – French
BORA Magazine 02|2018 – Italian
BORA Magazine 02|2018 – Dutch
BORA Magazine 02|2018 – Norwegian
BORA Magazine 02|2018 – Polish
BORA Magazine 02|2018 – Swedish
BORA Magazine 02|2018 – Czech
BORA Magazin 01|2018 – Deutsch
BORA Magazin 01|2018 – French
BORA Magazin 01|2018 – Italian
BORA Magazin 01|2018 – Czech
BORA Magazin 01|2018 – English
BORA Magazin 01|2018 – Dutch
BORA Magazin 01|2018 – Polish
BORA Magazin 01|2018 – Spanish
BORA Magazin 01|2018 – Swedish
BORA Magazin 01|2018 – Norwegian
BORA Magazin 01|2018 – Danish
BORA Magazin 01|2018 – Russian
BORA Magazin – Deutsch
BORA Magazin – Englisch
BORA Magazin – Spanisch
BORA Magazin – Italienisch
BORA Magazin – Französisch
BORA Magazin – Niederländisch
BORA Magazin – Polnisch
BORA Magazin – Dänisch
BORA Magazin – Norwegisch
BORA Magazin – Schwedisch
BORA Magazin – Tschechisch
BORA Magazin – Englisch
BORA Magazin – Deutsch
BORA Magazin – Italienisch
BORA Magazin – Niederländisch
BORA Magazin – Französisch
BORA Magazin – Spanisch
BORA Magazine 02|2019 – English
BORA Magazine 02|2019 – Czech
BORA Magazine 02|2019 – Danish
BORA Magazine 02|2019 – Spanish
BORA Magazine 02|2019 – Finnish
BORA Magazine 02|2019 – French
BORA Magazine 02|2019 – Italian
BORA Magazine 02|2019 – Dutch
BORA Magazine 02|2019 – Norwegian
BORA Magazine 02|2019 – Polish
BORA Magazine 02|2019 – Sweden
BORA Magazine 02|2019 – Finnish
BORA Magazine 02|2019 – Spanish
SeeMagazin 2019
SeeMagazin 2018
SeeMagazin 2017
SeeMagazin 2016
SeeMagazin 2015
SeeMagazin 2014
SeeMagazin 2013
SeeMagazin 2012
SeeMagazin 2011
Ludwig Beauty Herbst/Winter 2019
Ludwig Beck BEAUTY Frühjahr/Sommer 2019
Ludwig Beck BEAUTY Herbst/Winter 2018
Ludwig Beck BEAUTY Frühjahr / Sommer 2018
Ludwig Beck BEAUTY Herbst / Winter 2017
Ludwig Beck BEAUTY Frühjahr / Sommer 2017
LUDWIG Beauty Herbst / Winter 2016
LUDWIG Beauty Frühjahr / Sommer 2016
LUDWIG Beauty Herbst / Winter 2015
LUDWIG Beauty Frühjahr / Sommer 2015
LUDWIG Frühjahr / Sommer 2016
LUDWIG Herbst / Winter 2015
LUDWIG Frühjahr / Sommer 2015
LUDWIG Beauty Herbst / Winter 2014
M-Puls 1/20
M-Puls 4/19
M-Puls 3/19
M-Puls 2/19
M-Puls 1/19
KPM Magazin 2019
KPM Magazin 2018
KPM Magazin 2017
Focus Style – Oktober 2018
FOCUS STYLE – Mai 2018
FOCUS STYLE – Oktober 2017
FOCUS STYLE – April 2017
BORA 10|10 Kochbuch – Johann Lafer
Printmedien Bayern
Bosch eBike Systems Magazin 2018