Aufrufe
vor 8 Jahren

ONELIFE #33 – Dutch

  • Text
  • Jaguar
  • Copenhagen
  • Discovery
  • Rover
  • Rover
  • Nieuwe
  • Jaar
  • Zegt
  • Auto
  • Waar
  • Wereld
  • Stad
  • Eerste
  • Onze
Land Rover steht für höchste Allradkompetenz, umfassenden Komfort und anspruchsvolle Technik. Diesem Geländewagen ist kein Weg zu weit und keine Aufgabe zu schwer – getreu dem Slogan „Above and Beyond“. ONELIFE vermittelt Land Rover-Kunden genau dieses Gefühl von Abenteuer und Freiheit.

N A V I G A T O R DESIGN

N A V I G A T O R DESIGN REIZEN TECHNOLOGIE INZICHT NIEUWS 01 DESIGN 8

TERUG NAAR DE BRON Hoe vier je de wederopstanding van een van meest tot de verbeelding sprekende auto’s ooit? Simpel, met de reïncarnatie van de oorspronkelijke reclameposters van ruim 60 jaar geleden. En dat is precies wat Jaguar Land Rover deed. Om het klassieke Land Rover Reborn project luister bij te zetten, sloot het een samenwerking met landschapsschilder Carmel Said. Hij werd gevraagd om tijdens het Goodwood Revival festival in het Engelse Chichester zijn eigen eerbetoon aan de Series I te maken: een twee bij vier meter grote, handgeschilderde combinatie van twee historische Series I-advertenties. Said gebruikt dezelfde technieken en stijl van de oorspronkelijke advertenties en werkte bijna onafgebroken tijdens het driedaagse evenement om het kunstwerk te voltooien. “De Reborn Series I Land Rover vertegenwoordigt het summum in traditioneel vakmanschap en authenticiteit”, zegt Said. “Het is een waar genoegen om met technieken te werken die in de loop der jaren zijn vervolmaakt en een kunstwerk te kunnen creëren dat dezelfde aanpak weerspiegelt.” Kijk op pagina 62-67 voor meer informatie over Jaguar Land Rover’s klassieke Land Rover Reborn project, of bezoek landrover.com/reborn 9