Aufrufe
vor 4 Jahren

Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Finnish

  • Text
  • Jaguarin
  • Menestyksen
  • Rajoilla
  • Jaguar
  • Dollaria
  • Miljoonaa
  • Vuonna
  • Miljardia
  • Auto
  • Elokuvassa
  • Www.storyboard.de
Im Fokus der Jaguar Magazine Ausgabe 02-2015: Kassenschlager aller Art. Unter anderem sprachen wir mit Tom Hiddleston, dem Star vieler Hollywood-Blockbuster (Avengers, Thor) und Gesicht der neuesten Werbekampagne von Jaguar. Mehr als ein Nebendarsteller – wir verraten welche Jaguar-Modelle in welchen Filmen eine Rolle spielen. Außerdem stellen wir in zwei exklusiven Fotoshootings den revolutionären F-PACE und die neue Familie der Jaguar-Limousinen vor.

KORKEAT ODOTUKSET Etuosa

KORKEAT ODOTUKSET Etuosa voi olla tuttu Jaguarin ystäville, mutta mittasuhteet eivät... Crossover-markkinat ovat maailman nopeimmin kasvavat automarkkinat. Sedanien jälkeen crossover oli viime vuoden toiseksi useimmin lanseerattu automalli. Koska Jaguar haluaa laajentaa valikoimaansa ja sedanien valikoima on jo täydellinen minkä todistaa oikeaksi tämän numeron kolmoistesti perheelle sopivan crossoverin lanseeraaminen on järkevää. „Maailma on muuttunut“, Jaguarin tuotesuunnittelun johtaja Wayne Burgess selittää J-Magazinelle. „Vaikka rakastan sedania, olen aina ollut avoin ajatukselle luoda Jaguariin crossover. Elämäni on muuttunut: olen naimisissa, minulla on neljän vuoden ikäiset kaksospojat, joten F-PACE:n kaltainen auto on minulle juuri sopiva. Se on perheauto, joka tekee, mitä minä haluan. Vahva tyyli ja toiminta, jotka johtivat F-PACE crossoveriin, esitettiin ensimmäisen kerran Frankfurtin autonäyttelyssä vuonna 2013 kurvikkaan C-X17-konseptiauton muodossa. Se kuuluu aivan ilmeisesti Jaguarin malleihin XF-kaltaisen etuosan ja notkean korinsa ansiosta, mutta sen päämäärä ja paikka markkinoilla on kuitenkin erilainen. Parasta on, että sen perusolemus on pysynyt samana F-PACE:n tuotannossa, kuten tämän numeron world exclusive -kuvaussivut osoittavat. F-PACE julkistetaan virallisesti vuoden 2015 syyskuun Frankfurtin autonäyttelyssä ja se tulee myyntiin vuonna 2016. „Se, että F-PACE:llä ei ollut edelläkävijää oli virkistävää suunnittelijan näkökulmasta katsottuna“, Burgess sanoo. „Nautin tämän ohjelman parissa työskentelemisestä, koska uutta muotoilua ei tarvinnut verrata klassikkoon, kuten E-Typeen tai XJ:hin. Se oli vapauttavaa.“ Mutta jos klassikot eivät olleet lähtökohtana, mikä oli? Ulkomuodon suunnittelun johtaja Adam Hatton mainitsee heti F-TYPEn ja erityisesti sen „etulokasuojan ja takaosan linjat, eheät pinnat, kapeat takavalot ja takaosan pelkistetyn designin, kun nämä linjat kaartuvat kohti Jaguarin keulamerkkiä se ottaa autosta paljon visuaalista painoa. F-PACEN konepelti on enemmän horisontaalinen, mutta yhdenmukaisuuden takia sivun 18 j MENESTYKSEN RAJOILLA

F-PACE „TEHTÄVÄMME OLI YKSINKERTAINEN: LUOKAAMME PLANEETAN PARHAIMMAN NÄKÖINEN, URHEILULLISIN CROSSOVER.“ ADAM HATTON, SUUNNITTELU MENESTYKSEN RAJOILLA j 19