Aufrufe
vor 1 Jahr

BORA Magazine 02|2019 – Polish

  • Text
  • Powierzchni
  • Kuchni
  • Grzewczej
  • Grzewcza
  • Polami
  • Gotowania
  • Produkt
  • Systemu
  • Magazyn
  • Bora
BORA Magazine is published in 13 languages. It invites the reader to learn more about the BORA products and discover fascinating stories behind the brand.

Willi Bruckbauer z

Willi Bruckbauer z optymizmem patrzy w przyszłość, w której BORA będzie nadal wyznaczać standardy dzięki licznym innowacjom. 2 MAGAZYN BORA

ARTYKUŁ WSTĘPNY „Na początku czułem się jak misjonarz...” Już 10 lat upłynęło od dnia, kiedy postanowiłem zaprojektować idealne urządzenie. Dlaczego? Klienci mojego salonu kuchennego regularnie pytali mnie, czy nie istnieje przekonująca alternatywa dla tradycyjnego okapu. Nie podobała się im wizja posiadania takiego tradycyjnego okapu w kuchni: hałaśliwy okap, wiszący ciężko nad kuchenką wielu osobom wydawał się dość nieefektywny, zbyt masywny i przestarzały. Dlatego zabrałem się za projektowanie. Jestem stolarzem. Kierowała mną czysta ciekawość, jak również ambicja, by usprawnić pracę w kuchni i uczynić ją przyjemniejszą. Czułem się jak misjonarz. Nikt nie wierzył w powodzenie mojego projektu. Mój cel był następujący: „Koniec ery wiszących okapów kuchennych”. Kolejne lata udowodniły, że ta dewiza — wymyślona początkowo pod wpływem zapału i entuzjazmu — okazała się trafna. Bez cienia wątpliwości można powiedzieć, że: Nasze produkty zrobiły prawdziwą furorę na rynku wyposażenia kuchni i zmieniły go na stałe. Dziś marka BORA dostarcza innowacyjne produkty w ponad 60 krajach na całym świecie. Marka w krótkim czasie stała się synonimem wydajności pracy w kuchni, ponadczasowego designu i jakości, a jej oryginalne systemy mają status klasyków. Nasza misja nie zmieniła się — w dalszym ciągu pragniemy być liderem w zakresie innowacji. Ten sukces jest dla nas ogromną motywacją: w naszym centrum innowacji pracuje wielu utalentowanych inżynierów, którzy nieustannie konstruują prototypy i poddają je różnego typu testom. W tym roku wprowadziliśmy już na rynek dwa nowe produkty, które zostały uhonorowane prestiżowymi nagrodami, takimi jak iF Design Award, Red Dot Award i Plus X Award. Kluczowe jest to, że systemy BORA sprawdzają się dosłownie w każdej kuchni. Są one nie tylko niezwykle wydajne i wykonane z najwyższej jakości materiałów, ale mają też rozpoznawalny design. Naszą ofertę kształtujemy tak, by spełniała potrzeby różnych odbiorców i wpasowywała się w ich styl życia. BORA Pure to nasz nowy innowacyjny produkt, który można wygodnie spersonalizować, zarówno pod względem funkcjonalności, jak i kolorystyki. Jest przy tym bardzo intuicyjny w obsłudze. Jego konserwacja nie sprawia najmniejszych trudności — jednocześnie BORA Pure oferuje niemal niczym nieograniczoną dostępną przestrzeń. Ale na tym nie koniec: udoskonaliliśmy również system BORA Classic. Nie tylko zyskał bardziej efektowny design, ale także wzbogacony został o nowy standard sterowania funkcjami obsługi. Oba produkty miały swoją premierę na Targach Meblowych w Kolonii w 2019 roku. Mam nadzieję, że podzielą Państwo nasz entuzjazm w stosunku do innowacyjności i wysokiej jakości. W tym wydaniu pokazujemy również naszą sportową stronę. Sportowy duch jest głęboko zakorzeniony w firmie BORA, a sponsoring drużyny kolarskiej BORA hansgrohe stał się integralną częścią naszej kultury korporacyjnej. Poznaj nową edycję przepisów zespołu kolarskiego dostępną na stronie 72: Przedstawiamy tam zdrowe, szybkie i kreatywne dania. Pięć minut przygotowania, pięć minut gotowania — i gotowe! Szybko i zawsze w ruchu. To jedyny sposób na postęp. Po prostu stawiamy sobie bardzo ambitne cele i pragniemy osiągać ponadprzeciętne wyniki. A wszystko po to, by sprostać oczekiwaniom naszych Klientów. Witamy w świecie BORA! Willi Bruckbauer MAGAZYN BORA 3