Aufrufe
vor 4 Jahren

BORA Magazine 02|2019 – Finnish

  • Text
  • Bora
  • Keittotason
  • Hajut
  • Kattilan
  • Ilma
  • Johdetaan
  • Tuulettimella
  • Tuote
  • Tapahtuu
  • Riippuen
BORA Magazine is published in 13 languages. It invites the reader to learn more about the BORA products and discover fascinating stories behind the brand.

Willi Bruckbauer katsoo

Willi Bruckbauer katsoo tulevaisuuteen optimistisena ja uskoo, että BORA tulee asettamaan myös jatkossa uusia mittapuita lukuisilla innovaatioillaan. 2 BORA MAGAZINE

PÄÄKIRJOITUS ”Aluksi tunsin itseni kuin lähetyssaarnaajaksi...” Siitä on yli kymmenen vuotta, kun aloin kehitellä täydellistä liesituuletinta. Miksi? Keittiökalusteliikkeeni asiakkaat kysyivät yhä uudelleen eikö tavanomaiselle liesituulettimelle olisi mitään parempaa vaihtoehtoa. Se tuntui häiritsevän asiakkaita yhä enemmän: liesituuletin työntyi raskaana ja äänekkäänä esiin lieden yläpuolelta ja oli monien mielestä liian tehoton, kulmikas ja aikansa elänyt. Niinpä aloin näperrellä. Olen puuseppä. Elämää keittiössä parantanut muutos lähti liikkeelle silkasta uteliaisuudesta, mutta siinä sivussa myös kunnianhimosta. Tunsin itseni kuin lähetyssaarnaajaksi. Kukaan ei uskonut, että hankkeeni voisi onnistua. Annoin kokeiluilleni työnimeksi ”Hyvästi liesikupu”. Vaikka keksin nimityksen innostukseni ensihuumassa, se osoittautui vuosien saatossa todella osuvaksi kuvaukseksi. Liioittelematta voi sanoa, että tuotteemme saivat keittiömarkkinoilla uskomattoman hyvän vastaanoton ja muuttivat niitä pysyvästi. Nykyisin BORA markkinoi tuoteinnovaatioitaan yli 60 maassa eri puolilla maailmaa. Lyhyessä ajassa BORA alkoi symboloida keittiön tehokkuutta, muotoilua ja laatua. Se on varsinainen omaperäinen klassikko. Pyrimme myös jatkossa olemaan innovaatioillamme edelläkävijän asemassa. Se kannustaa meitä jatkamaan: tutkimuslaboratoriossamme lahjakkaat insinöörit kehittävät kellon ympäri innovaatioita, joita testataan tinkimättömästi. Tänä vuonna esittelimme kaksi uutuustuotetta, jotka palkittiin pian markkinoille tulon jälkeen merkittävillä iF Design Award-, Red Dot Award- ja Plus X Award -palkinnoilla. Tärkeintä on, että BORA todellakin sopii jokaiseen keittiöön. Annamme suuren arvon laadulle, tehokkuudelle ja muotoilulle. Erilaiset tarpeet ja elämäntyylit vaativat erilaisia vaihtoehtoja. Siksi halusimme kehittää BORA Puren, joka on jokaisen ulottuvilla oleva innovaatio, josta voi tehdä yksilöllisen omien värimieltymysten mukaan. Lisäksi sen käyttö on intuitiivista ja helppoa. Huolto on lasten leikkiä, ja samalla se maksimoi säilytystilan. Eikä siinä kaikki, vaan olemme kehittäneet myös BORA Classicia edelleen. Sen ytimekäs muotoilu ja optimoitu käyttö- ja ohjauskonsepti luovat kokonaan uusia standardeja. Molemmat tuotteet olivat ensiesittelyssä Kölnin kalustemessuilla vuonna 2019. Toivon, että innostuksemme innovaatioita ja laatua kohtaan tarttuu myös sinuun. Esittelemme tässä numerossa myös urheilullisen puolemme. Liikkeellä pysyminen on tärkeä arvo BORAlle se on myös kiinteä osa yrityskulttuuriamme sponsoroimamme BORA hansgrohe -pyöräilyjoukkueen myötä. Tutustu sivulla 72 pyöräilyjoukkueen uusiin resepteihin: tarjolla on terveellisiä, nopeita ja luovia ruokalajeja. Viisi minuuttia valmisteluihin, viisi minuuttia valmistamiseen valmista! Olemme nopeita ja jatkuvasti liikkeessä. Vain näin voimme kehittää asioita ja luoda jotakin uutta. Asetamme työllemme suuret tavoitteet. Haluamme menestyä paremmin kuin muut, jotta sinä asiakkaanamme voit olla enemmän kuin tyytyväinen. Tervetuloa kurkistamaan BORAn maailmaan! Willi Bruckbauer BORA MAGAZINE 3