Aufrufe
vor 2 Jahren

BORA Magazine 01|2019 – Polish

  • Text
  • Bora
  • Magazyn
  • Kuchni
  • Systemu
  • Gotowania
  • Produkt
  • Impresje
  • Powierzchni
  • Polami
  • Powietrza
BORA Magazine is published in 13 languages. It invites the reader to learn more about the BORA products and discover fascinating stories behind the brand.

Dalekosiężne cele,

Dalekosiężne cele, wielkie ambicje, imponujące marzenia — Ralph Denk nie uznaje półśrodków. We wszystko, co robi, angażuje się w 100 procentach i podobnego zaangażowania wymaga także od swojego zespołu. Każde odniesione zwycięstwo stanowi dla niego motywację do podejmowania jeszcze większych wyzwań. Jako menedżer profesjonalnej drużyny kolarskiej doskonale wie, jak ważne jest strategiczne planowanie. Bez niego ekipa BORA — hansgrohe z pewnością nie byłaby w tym miejscu, w jakim obecnie się znajduje. Cele, które Ralph Denk zamierzał zrealizować w sezonie kolarskim 2018, były niezwykle ambitne. Wygrana w przynajmniej jednym z pięciu monumentów, zdobycie zielonej koszulki lidera w Tour de France oraz miejsce w pierwszej piątce w klasyfikacji generalnej podczas Wielkiej Pętli — to trzy główne pozycje w planowanym bilansie rocznym. Dzięki mozolnej pracy i wielkiej determinacji naszych kolarzy, miniony sezon okazał się być najlepszym w dotychczasowej historii ekipy BORA — hansgrohe. Z lewej: Wyraźnie wzruszony Peter Sagan zakłada żółtą koszulkę lidera Tour de France, po którą sięgnął już w drugim dniu wyścigu. 92 MAGAZYN BORA

KOLARSTWO IMPRESJE Dzięki mozolnej pracy i wielkiej determinacji naszych kolarzy, miniony sezon okazał się być najlepszym w dotychczasowej historii ekipy BORA — hansgrohe. U góry: Marcus Burghardt i jego koledzy z zespołu dali z siebie wszystko podczas wyścigu Vuelta a España. U góry z lewej: Część trasy jednodniowego klasyka Paryż Roubaix prowadzi po bardzo nierównym bruku. Swoim triumfem w „Piekle Północy” Sagan zapisał na koncie zespołu BORA — hansgrohe pierwszy wyścig o statusie monumentu. MAGAZYN BORA 93