Aufrufe
vor 2 Jahren

BORA Magazine 01|2019 – Polish

  • Text
  • Bora
  • Magazyn
  • Kuchni
  • Systemu
  • Gotowania
  • Produkt
  • Impresje
  • Powierzchni
  • Polami
  • Powietrza
BORA Magazine is published in 13 languages. It invites the reader to learn more about the BORA products and discover fascinating stories behind the brand.

O początkach idei,

O początkach idei, która w ciągu dekady wywróciła świat kuchni do góry nogami, opowiada Willi Bruckbauer, projektant i właściciel spółki BORA Lüftungstechnik GmbH.

ARTYKUŁ WSTĘPNY „Może być jeszcze piękniej…!” Już 10 lat upłynęło od dnia, kiedy — kierując się życzeniami moich klientów — postanowiłem zaprojektować urządzenie, które będzie w perfekcyjny sposób odprowadzało opary i zapachy kuchenne. Tradycyjny, hałaśliwy okap, wiszący ciężko nad kuchenką, wielu osobom wydawał się dość nieefektywny oraz zbyt masywny, pospolity i dziwnie przestarzały. Zabrałem się po prostu za projektowanie. Kierowała mną czysta ciekawość, jak również ambicja, by usprawnić pracę w kuchni i uczynić ją przyjemniejszą. Takie były początki firmy BORA — przedsiębiorstwa, którego innowacyjne produkty sprzedawane są dziś aż w 58 krajach na całym świecie. Już we wczesnej fazie eksperymentowania wybrałem następujące motto: „Rewolucyjne rozwiązanie dla każdej kuchni: koniec ery wiszących okapów kuchennych”. Kolejne lata udowodniły, że ta dewiza — wymyślona początkowo pod wpływem zapału i entuzjazmu — okazała się trafna. Nasze produkty zrobiły prawdziwą furorę na rynku wyposażenia kuchni i zmieniły go na stałe. Wielu producentów próbowało nas naśladować, ale dzięki innowacyjnym rozwiązaniom zaufało nam liczne grono klientów na całym świecie. Dziś marka BORA jest synonimem wydajności pracy w kuchni, ponadczasowego designu i jakości, a nasze oryginalne systemy mają status klasyków. Ten sukces jest dla nas ogromną motywacją i zachęca nas do tego, by wyznaczać kolejne trendy: w naszym centrum innowacji pracuje wielu utalentowanych inżynierów, którzy nieustannie konstruują prototypy i poddają je różnego typu testom. Jestem dumny z tego, że mogę zaprezentować Państwu kilka nowości. Kluczowe jest to, że systemy BORA sprawdzają się dosłownie w każdej kuchni. Są one nie tylko niezwykle wydajne i wykonane z najwyższej jakości materiałów, ale mają też rozpoznawalny design. Naszą ofertę kształtujemy tak, by spełniała oczekiwania i potrzeby różnych odbiorców. BORA Pure to nasz nowy innowacyjny produkt, który można wygodnie spersonalizować, zarówno pod względem funkcjonalności, jak i kolorystyki. Jest przy tym bardzo intuicyjny w obsłudze. Jego konserwacja nie sprawia najmniejszych trudności — można ją przeprowadzić bez dodatkowego ograniczania dostępnej przestrzeni. Ale na tym nie koniec: udoskonaliliśmy również system BORA Classic, który nie tylko zyskał bardziej efektowny design, ale także wzbogacony został o nowy standard sterowania funkcjami obsługi. Oba produkty będą miały swoją premierę na Targach Meblowych w Kolonii w 2019 roku — jak również w niniejszym Magazynie! Zapraszam do lektury. Mam nadzieję, że podzielą Państwo nasz entuzjazm dla prezentowanych produktów. Zachęcamy szczególnie do przeczytania wywiadów: z Matthiasem Steinerem, mistrzem olimpijskim w podnoszeniu ciężarów, oraz Peterem Saganem, gwiazdą światowego kolarstwa i kapitanem ekipy BORA hansgrohe. Peter, jako wielki fan produktów BORA, prezentuje na str. 42 nasz najnowszy system wyciągu oparów BORA Pure. Jak widać, to wydanie Magazynu ma wyjątkowo sportowy charakter. Sportowy duch jest głęboko zakorzeniony w firmie BORA. Stanowi integralną część naszej kultury korporacyjnej oraz relacji biznesowych. To jedyny sposób na postęp. Sądzą Państwo, że to przesada? Wcale tak nie uważamy. Po prostu stawiamy sobie bardzo ambitne cele i pragniemy osiągać ponadprzeciętne wyniki. A wszystko po to, by sprostać oczekiwaniom naszych Klientów. Witamy w świecie BORA! Willi Bruckbauer MAGAZYN BORA 3