Aufrufe
vor 2 Jahren

BORA Magazine 01|2019 – Finnish

  • Text
  • Bora
  • Keittotason
  • Kokemus
  • Ansiosta
  • Boran
  • Tuote
  • Tilaa
  • Keittoalueen
  • Lasikeraaminen
  • Ruostumattomasta
BORA Magazine is published in 13 languages. It invites the reader to learn more about the BORA products and discover fascinating stories behind the brand.

Willi Bruckbauer,

Willi Bruckbauer, BORA Lüftungstechnik -yrityksen perustaja ja tuotekehittäjä, kertoo ideasta, joka mullisti keittiömaailman vain muutamassa vuodessa.

PÄÄKIRJOITUS ”Sen voisi tehdä kauniimminkin!” Siitä on kymmenen vuotta, kun aloin asiakkaitteni toivomuksesta kehitellä täydellistä liesituuletinta. Tavanomainen liesituuletin, joka työntyy raskaana ja äänekkäänä esiin lieden yläpuolelta, oli monien mielestä liian tehoton ja samalla kulmikas, paikalleen jämähtänyt ja aikansa elänyt. Niinpä aloin näperrellä. Elämää keittiössä parantanut muutos lähti liikkeelle silkasta uteliaisuudesta, mutta siinä sivussa myös kunnianhimosta. Lopulta syntyi BORA, yritys, joka myy tuoteinnovaatiotamme nykyään peräti 58 maassa. Aivan alkajaisiksi annoin kokeiluilleni työnimeksi ”Käänteentekevä keittiöuudistus eli hyvästi liesikupu”. Vaikka keksin nimityksen innostukseni ensihuumassa, se osoittautui vuosien saatossa todella osuvaksi kuvaukseksi. Tuotteemme saivat keittiömarkkinoilla uskomattoman hyvän vastaanoton ja muuttivat niitä pysyvästi. Yhä useammat valmistajat yrittävät jäljitellä meitä, koska pystyimme innovaatiollamme vakuuttamaan suuren joukon asiakkaita kautta maailman. Nykyään BORA symboloi keittiön tehokkuutta, muotoilua ja laatua. Se on varsinainen omaperäinen klassikko. Se kannustaa meitä vieläkin määräämään kehityksen tahtia. Tutkimuslaboratoriossamme lahjakkaat insinöörit kehittävät kellon ympäri innovaatioita, joita testataan tinkimättömästi. Voinkin nyt ylpeänä esitellä uutuuksiamme. Tärkeintä on, että BORA todellakin sopii jokaiseen keittiöön. Annamme aina suuren arvon laadulle, tehokkuudelle ja tunnusomaiselle muotoilulle. Erilaiset tarpeet ja elämäntyylit vaativat erilaisia vaihtoehtoja. BORA Pure on jokaisen ulottuvilla oleva innovaatio, josta voi tehdä yksilöllisen omien värimieltymysten mukaan. Lisäksi sen käyttö on intuitiivista ja helppoa. Huolto on lasten leikkiä, ja samalla se maksimoi säilytystilan. Eikä siinä kaikki, vaan olemme kehittäneet myös BORA Classicia edelleen. Sen ytimekäs muotoilu ja optimoitu käyttöja ohjauskonsepti luovat kokonaan uusia standardeja. Molemmat tuotteet ovat ensiesittelyssä Kölnin kalustemessuilla vuonna 2019 ja jo nyt tässä lehdessä! Voit tutustua niihin seuraavilla sivuilla. Toivon, että innostuksemme innovaatioita ja laatua kohtaan tarttuu myös sinuun. Lue myös artikkelimme painonnoston olympiavoittaja Matthias Steinerista ja BORAhansgrohe-pyöräilytallin kansainvälisestä tähdestä Peter Saganista. Peter on suuri BORA-fani, ja hän esittelee sinulle uuden BORA Puren sivulla 42. Tässä numerossa ilmeemme on siis varsin urheilullinen. Liikunta onkin BORAlle tärkeää sekä liiketoiminnassa että yrityskulttuurimme kiinteänä osana. Vain liike vie asioita eteenpäin. Ajatus voi tuntua liioittelulta, mutta sitä se ei ole, sillä asetamme työllemme suuret tavoitteet. Haluamme menestyä paremmin kuin muut, jotta sinä asiakkaanamme voit olla enemmän kuin tyytyväinen. Tervetuloa kurkistamaan BORAn maailmaan! Willi Bruckbauer BORA MAGAZINE 3