Aufrufe
vor 6 Jahren

BORA Magazin – Tschechisch

  • Text
  • Cycling
  • Hansgrohe
  • Bora
  • Deska
  • Desky
  • Prost
  • Vzadu
  • Produkt
  • Vzduchu
  • Funkce
  • Unkce
  • Velikost
Nach dem erfolgreichen Relaunch im Frühjahr 2017, erscheint die Herbst / Winter-Ausgabe des BORA Magazins nun sogar in insgesamt elf Sprachen. Ein Mix aus Produktinformationen und Geschichten hinter der Marke bietet dem Leser einen spannenden Einblick in die Welt von BORA.

PROST JN INTERVIEW

PROST JN INTERVIEW „Design je také předmětem tvalých zn a dalšího vývoje.“ PRO. DR. PETER ZEC ane o D ecu vy te řeitele y Dein entu a oaniztoe ulovní cen e Dot a enoho z nepetižnších ezinoních vyznaenní za ein olik poukt ylo v oce přihlšeno na cenu e Dot a ouct Dein ete ec V letošním roce bylo předloženo více než 5 500 produktů. To je nový rekord v historii. K účasti se rozhodli výrobci a designéři z 5 zemí. Mezi ně patří tradičně silné země v designu jako Německo, SA a Tchaj-wan, ale stále častěji se také objevují nováčci ze zemí jako například z Estonska nebo ibanonu. Zaznamenali jsme také zvýšený počet přihlášek z Číny. en e přeevší o velk celovtov pylov poniky kte uiluí o ulení vyznaenní po v výoky ete ec Pro globální značky a hlavní představitele designu je účast v soutěži, jako je Red Dot Design Award, absolutní nutností. Protože ocenění cenou Red Dot je externím ohodnocením jejich práce. Dalším důležitým přínosem je rozlišení na trhu, protože pro koncového uživatele je štítek s červenou tečkou Red Dot znám jako pečeť kvality. Větší firmy či globální hráči mohou mít ve srovnání s podniky střední velikosti na první pohled lepší podmínky k pravidelné účasti s několika produkty v soutěži, protože mají více prostředků. Ale množství není zárukou pro získání ocenění. Pro tento účel nehrají struktura a velikost firmy žádnou roli. Protože porota při rozhodování posuzuje podle úrovně poskytovaných služeb designu. A také v malých a středně velkých podnicích již dávno platí, že dobrý design je jako klíč k úspěšné firemní politice. illi uckaue To platí i pro BORA. A to od začátku. Klademe velký důraz na to, abychom byli nejlepší nejen v kvalitě, marketingu a cenové politice. Design je klíčovou součástí naší společnosti a zároveň také srdeční záležitostí. Chceme, aby svět kuchyní byl ještě krásnější, a to vyžaduje samozřejmě přesvědčivý vzhled. ete ec To jste te prokázal. Nový BORA Professional byl oceněn v kategorii „Nejlepší z nejlepších 01“. illi uckaue Jsme na něj všichni moc pyšní! Ve vší skromnosti mohu říci, že máme štěstí, že pravidelně získáváme nějaké ocenění. Ale získat vyznamenání Red Dot Award za zcela nový produkt, který byl v té době jen pár měsíců na trhu, vypovídá něco o silné inovační síle tohoto vývoje. Jsme velmi poctěni tím, že hrajeme v první lize. MAGAZÍN BORA

INTERVIEW PROST JN o onší pch polenoti ehož ein e tyle po otatní ete ec spěšný design není předvídatelný. V designu jde o cílenou hru s možnostmi: příležitosti a perspektivy, které design výhledově nabízí, musí být rozeznány. To vyžaduje kreativní myšlení, které je citlivé jak na technický, tak i na kulturní vývoj, a které přináší rozhodující myšlenky. Společnosti, jež jsou nositelem designu a které si uvědomují potenciál designu jako ekonomického faktoru, dávají pak těmto myšlenkám prostor k rozvoji. illi uckaue Přestože faktor designu v DNA naší společnosti je pevně ukotven, nejde u nás v první řadě o titul firmy „formující styl“. Ale v podstatě zaměnitelnost v designu samozřejmě pro nás v žádném případě neznamená absolutní konec úsilí v této oblasti, která již vyhovuje našim požadavkům. Máme ambice vytvořit něco zvláštního a být vždy o krok napřed. Je to někdy hra na rovnováhu: Abychom byli a také zůstali úspěšní, musíme rychle reagovat na trh, stimulovat inovace a prosazovat trendy. K tomu je ale také potřeba čas na uzrání myšlenek, a to vyžaduje velkou míru citlivosti. Protože pracujeme na základě toho, že naše výrobky jsou důkladně testovány a procházejí uvážlivým vývojem, který dokáže odolat kontrole cílové skupiny. Je to trh, který je dobrým a mimochodem i tvrdým indikátorem našich aktivit. Jak se to odráží na produktu Máme dnes co do činění s velmi dobře informovaným a náročným publikem. To bereme velmi vážně. A to platí pro koncového zákazníka, stejně jako i pro naše hlavní obchodní partnery, kteří nás čestně a kriticky posuzují a průběžně poskytují zpětnou vazbu. Což má u nás opět velmi konstruktivní dopad. itue nco ako zuka pchu neo ae ovřen zklaní honoty kte e vyznauí oý a pšný eine ete ec Design musí především fungovat. Pokud nefunguje, je nepoužitelný. To je základní vlastnost, kterou musí mít dobře navržený výrobek. Kromě toho se musí designér postarat o to, aby výrobek při používání prokazoval své vlastnosti. Dále by měl nalákat spotřebitele i jeho vzhled a tvar. Dobrý design jde ruku v ruce s cílem, který přispívá k neustálému zlepšování kvality života. Design je také předmětem trvalých změn a dalšího vývoje. unkci židle žádný designér nezpochybní, avšak měnící se sedací návyky či aspekty materiálu a tvaru ano. illi uckaue S tím naprosto souhlasím. Také je velmi důležité následující: Dobrý design musí mít odvahu zpochybnit a radikálně převálcovat něco, co je již po dlouhou dobu tradiční a zažité. V opačném případě by BORA nikdy nebyla úspěšná. V mém pohledu byla funkce samozřejmě na prvním místě: Digestoř, kterou jsem chtěl vyvinout, by měla fungovat lépe než ta konvenční. A samozřejmě by měla mít tvar, abych tak řekl, šaty, lákavé můžeme-li použít tento výraz pro technický výrobek. Pro mě se jednalo především o vylepšení kuchyňského obytného prostoru jako místa, ve které by se měl člověk dobře cítit. A to je stále i v dnešní době hnací síla mého podnikatelského myšlení. Protože kola se pořád točí a je třeba neustále držet krok. Zejména, pokud jde o design výrobku. Vždy existuje takový duch doby. ete ec Termín „duch doby“ to dobře vystihuje. Podle mého názoru je nutno v designu výrobku identifikovat různé trendy. V oblasti výzkumu materiálů a utváření designu výrobků se snažíme napodobit organické postupy a procesy, které probíhají v přírodě. Kromě toho se designéři stále více a více zabývají otázkami robotiky. Zařízení, která fungují samostatně a která mají umělou inteligenci, již hrají v našem každodenním životě velkou roli. MAGAZÍN BORA 53