Aufrufe
vor 3 Jahren

BORA Magazin – Niederländisch

  • Text
  • Bora
  • Afmetingen
  • Kookzone
  • Glaskeramiek
  • Beleven
  • Vooraan
  • Kookzones
  • Achteraan
  • Technische
  • Systeem
Wir durften im Frühjahr 2017 das Kundenmagazin für BORA gestalten und in enger Zusammenarbeit mit dem Brand Management in insgesamt sechs Sprachen realisieren. Ein Mix aus Produktinformationen und Geschichten hinter der Marke bietet dem Leser einen spannenden Einblick in die Welt von BORA.

BELEVEN INTERVIEW

BELEVEN INTERVIEW "Traditionele dingen kunnen, mogen en moeten opnieuw bedacht worden." Wat doet u bij BORA dan anders? We hebben geen concernstructuren. We zijn slank eibel en snel. We veroorloven ons de luxe van het anders-denken en zijn op onze hoede voor een tunnelvisie. Alleen als je open en nieuwsgierig bent en vragen stelt bij bestaande dingen, kun je ook vooruitstrevend zijn. En dat is wat we steeds willen zijn: een stap vooruit. Ons merk oefent een enorme aantrekkingskracht uit. Dit heeft ervoor gezorgd dat we gezond kunnen groeien. Onze naam is overigens geen fantasiewoord, maar is heel bewust gekozen en geeft onze richting aan: BORA is de sterkste valwind op aarde. Wat spoort u aan? Simpel: het is mijn motivatie om het leven in de keuken mooier te maken. Want de keuken is de belangrijkste plek in huis. Hier wordt geleefd van 's ochtends tot 's avonds, hier wordt ontbeten, hier wordt huiswerk gemaakt. Hier ontmoeten familie en vrienden elkaar. Er wordt gegeten, gevierd, gepraat, ruzie gemaakt, gelachen. Het is mijn doel een bijzondere vorm te vinden voor deze ruimte. Ook de sfeer is belangrijk. Ik streef naar perfectie en probeer hierin een voorbeeld te zijn voor mijn medewerkers. Dat is van bijzonder belang voor mij: traditionele dingen kunnen, mogen en moeten opnieuw bedacht worden. Zelfs als dit soms misschien wat ongemakkelijk is. Daarom experimenteert onze onderzoeksen ontwikkelingsafdeling dag in dag uit met innovaties. Voor ons hebben vooruitgang en uitstekende kwaliteit, design en duurzaamheid de allerhoogste prioriteit. Op dit punt sluiten we geen compromissen. En we houden ons onvermoeibaar bezig met details om maimale effectiviteit te bereiken. Is dat een soort missie? Het is meer een drijfveer: we willen out of the box zijn, anders gaan denken en de dingen op hun kop zetten. Kortom, afzuigkappen zijn overbodig. Waarom zou je iets willen dat je stoort? Er is hiervoor een eenvoudige oplossing en die bieden wij aan veeleisende klanten aan. De voorbije tien jaar, sinds de oprichting, waren voor u persoonlijk vermoedelijk behoorlijk druk. U bent het hoofd en het hart van BORA. Heeft u een tegengewicht dat u energie geeft? Absoluut. Ik ben een gepassioneerd wielrenner ook al vele jaren ls ik op mijn racefiets onderweg ben en daar neem ik regelmatig de tijd voor kan ik volledig ontspannen en ook mijn batterijen weer opladen. Ik hecht in het algemeen groot belang aan sport en gezonde voeding. Dat geef ik ook door aan mijn medewerkers. Tijdens de beurzen gaan we bijvoorbeeld samen een rondje hardlopen. En eenmaal per week koken de medewerkers samen. Die rekening betaal ik graag, als de maaltijd gezond en van goede kwaliteit is en zoveel mogelijk uit de regio komt. Hiervoor hebben we het voedingsplan van ons WorldTeam BORA - hansgrohe overgenomen. Dat klinkt misschien een beetje moeizaam, maar het is lekkere, lichte en creatieve kost. Immers: goede maaltijden zijn makkelijk te bereiden! En dat komt goed aan bij de medewerkers? Nou en of! Het aanbod wordt enthousiast aangenomen. Wie vol energie werkt, heeft ook ontspanning nodig. Ik ben blij dat het in goede aarde valt. Als ik door ons bedrijf loop, merk ik dat er een bijzondere spirit heerst, een eigen dynamiek. De mensen bij ons léven BORA. Dat maakt me trots. 50 BORA MAGAZINE

INTERVIEW BELEVEN Kookt u dan zelf ook mee? atuurlijk. ls ik in de firma ben en een beetje tijd heb met het grootste plezier. Ik kan best een aardig potje koken. Uw medewerkers zijn erg belangrijk voor u... Ja, dat klopt. Want mijn medewerkers dragen veel meer bij tot het succes dan ik. Ik wil alleen nog modereren. En ik ben behoorlijk trots als ik zie met hoeveel inzet en passie er dag in dag uit wordt gewerkt. Een voorbeeld: als een medewerker een idee heeft dat uiteindelijk tot een octrooi leidt, dan zegt dat veel over zijn kwaliteit. Dat doet me dan echt plezier. Vooral als de inval niet eens van mij kwam. En door samen met de teams te koken, behoud ik het contact. Vaak geven we elkaar op deze manier ook nieuwe impulsen. Komt uw inzet voor het team BORA - hansgrohe eigenlijk door uw persoonlijke voorliefde voor de wielersport? (Lacht). Ja, dat zou je zo kunnen zeggen. Maar het is veel meer dan dat. We brengen dingen bij elkaar die bij elkaar horen: sport, gezondheid, openheid, teamgeest, ambitie en energie. Allemaal dingen die bij BORA in het DNA zitten en de zaak rond maken. U gelooft niet hoeveel mensen we wereldwijd kunnen inspireren met onze inzet voor de wielersport! Ook de jongens van de wielerploeg maken op een of andere manier deel uit van de BORA familie. Ze geven enorme impulsen die overgaan op onze medewerkers en handelspartners. Deze passie is echt aanstekelijk, dat moet je meemaken. "We willen ook in de toekomst anderen altijd een stapje voor zijn." Ik vermoed dat er nog meer achter zit. Welk doel wilt u met het team bereiken? Ons engagement is natuurlijk ook een strategische keuze. Op deze manier genieten we een grote mate van bekendheid tegen een relatief goede prijs. Wielersponsoring is niet duur maar effectief. edereen bij profiteert daarvan. Naast de medewerkers in Raubling en Niederndorf werken wereldwijd nog veel meer mensen voor en met BORA. Dat klopt, want we zijn zeer, zeer snel gegroeid. Vandaag zijn we geen 'insidertip' meer voor gepassioneerde koks en mensen die veel waarde hechten aan architectuur. We zijn intussen aanwezig in meer dan 40 landen. Wereldwijd werken meer dan 5000 handelspartners voor ons, een zeer belangrijke pijler. We willen hen zo goed mogelijk informeren, opleiden en begeleiden, zodat ze voor onze klanten een garantie zijn voor tevredenheid, perfect advies en een optimale service. Hoe gaat het verder? Welke producten zitten er in de pijplijn? We denken in alle richtingen, dat is ons credo. Maar we zijn en blijven geconcentreerd en gefocust op wat we het beste kunnen: kookveldafzuigingen. We steken al onze energie, nieuwsgierigheid en expertise in de ontwikkeling hiervan. Het is ons gelukt een niche uit te bouwen tot een markt. En op deze markt willen we de beste en innovatiefste aanbieder zijn en blijven. We zien onszelf als het origineel. Meneer Bruckbauer, hartelijk bedankt voor dit interview. BORA MAGAZINE 51

XPLR Magazin 2020
Ludwig Beauty Winter 2020
M-Puls 3/20
LfA Magazin Herbst / Winter 2020
KPM Magazin 2020
BORA Magazin 01|2020 – Deutsch
SeeMagazin 2019
ONELIFE #38 – English
Jaguar Magazine 01/2018 – German
Jaguar Magazine 01/2018 – English
Jaguar Magazine 01/2018 – Dutch
Jaguar Magazine 01/2018 – Brasilian Portuguese
Jaguar Magazine 01/2018 – Arabic
Jaguar Magazine 01/2018 – American Englisch
Jaguar Magazine 01/2018 – Korean
Jaguar Magazine 01/2018 – Spanish
Jaguar Magazine 01/2018 – Italian
Jaguar Magazine 01/2018 – French
Jaguar Magazine 01/2018 – Japanese
Jaguar Magazine 03/2017 – Spanish
Jaguar Magazine 03/2017 – German
Jaguar Magazine 03/2017 – English
Jaguar Magazine 03/2017 – Japanese
Jaguar Magazine 03/2017 – French
Jaguar Magazine 03/2017 – Arabic
Jaguar Magazine 03/017 – Brazilian Portuguese
Jaguar Magazine 03/2017 – American English
Jaguar Magazine 03/2017 – Korean
Jaguar Magazine 03/2017 – Russian
Jaguar Magazine 03/2017 – Dutch
Jaguar Magazine 02/2017 – English
Jaguar Magazine 02/2017 – German
Jaguar Magazine 02/2017 – French
Jaguar Magazine 02/2017 – Italian
Jaguar Magazine 02/2017 – Arabic
Jaguar Magazine 02/2017 – Dutch
Jaguar Magazine 02/2017 – Korean
Jaguar Magazine 02/2017 – Russian
Jaguar Magazine 02/2017 – Spanish
Jaguar Magazine 02/2017 – Japanese
Jaguar Magazine 02/2017 – American English
Jaguar Magazine 02/2017 – Brazilian Portuguese
Jaguar Magazine 01/2017 – English
Jaguar Magazine 01/2017 – German Global
Jaguar Magazine 01/2017 – Dutch
Jaguar Magazine 01/2017 – French Global
Jaguar Magazine 01/2017 – Spanish
Jaguar Magazine 01/2017 – Chinese
Jaguar Magazine 01/2017 – Brazilian Portuguese
Jaguar Magazine 01/2017 – German Local
Jaguar Magazine 01/2017 – French Local
Jaguar Magazine 01/2017 – American
Jaguar Magazine 01/2017 – Italian Local
Jaguar Magazine 01/2017 – Italian Global
Jaguar Magazine 01/2017 – Japanese
Jaguar Magazine 01/2017 – Arabic
Jaguar Magazine 01/2017 – Korean
Jaguar Magazine 01/2017 – Russian
Jaguar Magazine DESIGN – English
Jaguar Magazine DESIGN – German
Jaguar Magazine DEISGN – French
Jaguar Magazine DESIGN – Dutch
Jaguar Magazine DESIGN – Russian
Jaguar Magazine DESIGN – Brazilian Portuguese
Jaguar Magazine DESIGN – Spanish
Jaguar Magazine DESIGN – Italian
Jaguar Magazine DESIGN – Japanese
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – English
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – German
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Belgian French
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Dutch
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – French
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Japanese
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Finnish
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Belgian Dutch
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Austrian
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – South African
Jaguar Magazine BLOCKBUSTER – Spanish
Jaguar Magazine DYNAMIC – German Retail
Jaguar Magazine DYNAMIC – English
Jaguar Magazine DYNAMIC – German
Jaguar Magazine DYNAMIC – French
Jaguar Magazine DYNAMIC – Dutch
Jaguar Magazine DYNAMIC – Belgian Dutch
Jaguar Magazine DYNAMIC – Spanish
Jaguar Magazine DYNAMIC – Finnish
Jaguar Magazine DYNAMIC – Belgian French
Jaguar Magazine DYNAMIC – Japanese
Jaguar Magazine PERFORMANCE – English
Jaguar Magazine PERFORMANCE – German
Jaguar Magazine PERFORMANCE – Dutch
Jaguar Magazine PERFORMANCE – French
Jaguar Magazine PERFORMANCE – Finnish
Jaguar Magazine PERFORMANCE – Spanish
Jaguar Magazine PERFORMANCE – Belgian Dutch
Jaguar Magazine PERFORMANCE – Belgian French
ONELIFE #38 – Taiwanese
ONELIFE #38 – Chinese
ONELIFE #38 – Arabic
ONELIFE #38 – Korean
ONELIFE #38 – Russian
ONELIFE #38 – Japanese
ONELIFE #38 – Spanish
ONELIFE #38 – US English
ONELIFE #38 – Brazilian Portuguese
ONELIFE #38 – Dutch
ONELIFE #38 – Italian
ONELIFE #38 – French
ONELIFE #38 – English
ONELIFE #38 – German
ONELIFE #37 – Arabic
ONELIFE #37 – Korean
ONELIFE #37 – Japanese
ONELIFE #37 – Spanish
ONELIFE #37 – US English
ONELIFE #37 – Brazilian Portuguese
ONELIFE #37 – Dutch
ONELIFE #37 – Italian
ONELIFE #37 – German
ONELIFE #37 – English
ONELIFE #36 – US English
ONELIFE #36 – English
ONELIFE #36 – Taiwanese
ONELIFE #36 – Russian
ONELIFE #36 – Dutch
ONELIFE #36 – Korean
ONELIFE #36 – Japanese
ONELIFE #36 – Italian
ONELIFE #36 – German Global
ONELIFE #36 – French
ONELIFE #36 – Spanish
ONELIFE #36 – Chinese
ONELIFE #36 – Brazilian
ONELIFE #36 – Arabic
ONELIFE #35 – Chinese
ONELIFE #35 – Arabic
ONELIFE #35 – Korean
ONELIFE #35 – Russian
ONELIFE #35 – Japanese
ONELIFE #35 – Brazilian Portuguese
ONELIFE #35 – American English
ONELIFE #35 – Dutch
ONELIFE #35 – Italian
ONELIFE #35 – Spanish
ONELIFE #35 – German
ONELIFE #35 – English
ONELIFE #34 – Arabic
ONELIFE #34 – Korean
ONELIFE #34 – Russian
ONELIFE #34 – Japanese
ONELIFE #34 – Italian
ONELIFE #34 – American English
ONELIFE #34 – Spanish
ONELIFE #34 – Brazilian Portuguese
ONELIFE #34 – Dutch
ONELIFE #34 – French
ONELIFE #34 – German
ONELIFE #34 – English
ONELIFE #33 – Arabic
ONELIFE #33 – Brazilian Portuguese
ONELIFE #33 – Spanish
ONELIFE #33 – French
ONELIFE #33 – German
ONELIFE #33 – Italian
ONELIFE #33 – Japanese
ONELIFE #33 – Korean
ONELIFE #33 – Dutch
ONELIFE #33 – Russian
ONELIFE #33 – English
ONELIFE #33 – American English
LfA Magazin Herbst / Winter 2020
LfA Magazin Spezialausgabe Corona
LfA Magazin Herbst/Winter 2019
LfA Magazin Frühjahr/Sommer 2019
LfA Magazin Herbst/Winter 2018
LfA Magazin Frühjahr/Sommer 2018
LfA Magazin Herbst/Winter 2017
LfA Magazin Frühjahr/Sommer 2017
LfA Magazin Herbst/Winter 2016
LfA Magazin Frühjahr/Sommer 2016
BORA Magazin 01|2020 – Deutsch
BORA Magazine 01|2020 – English
BORA Magazin 02|2019 – Deutsch
BORA Magazin 01|2019 – Deutsch
BORA Magazine 01|2019 – English
BORA Magazine 01|2019 – Danish
BORA Magazine 01|2019 – Dutch
BORA Magazine 01|2019 – Swedish
BORA Magazine 01|2019 – Russian
BORA Magazine 01|2019 – Polish
BORA Magazine 01|2019 – Norwegian
BORA Magazine 01|2019 – Italian
BORA Magazine 01|2019 – French
BORA Magazine 01|2019 – Finnish
BORA Magazine 01|2019 – Spanish
BORA Magazine 01|2019 – Czech
BORA Magazin 02|2018 – Deutsch
BORA Magazine 02|2018 – Danish
BORA Magazine 02|2018 – English
BORA Magazine 02|2018 – Spanish
BORA Magazine 02|2018 – French
BORA Magazine 02|2018 – Italian
BORA Magazine 02|2018 – Dutch
BORA Magazine 02|2018 – Norwegian
BORA Magazine 02|2018 – Polish
BORA Magazine 02|2018 – Swedish
BORA Magazine 02|2018 – Czech
BORA Magazin 01|2018 – Deutsch
BORA Magazin 01|2018 – French
BORA Magazin 01|2018 – Italian
BORA Magazin 01|2018 – Czech
BORA Magazin 01|2018 – English
BORA Magazin 01|2018 – Dutch
BORA Magazin 01|2018 – Polish
BORA Magazin 01|2018 – Spanish
BORA Magazin 01|2018 – Swedish
BORA Magazin 01|2018 – Norwegian
BORA Magazin 01|2018 – Danish
BORA Magazin 01|2018 – Russian
BORA Magazin – Deutsch
BORA Magazin – Englisch
BORA Magazin – Spanisch
BORA Magazin – Italienisch
BORA Magazin – Französisch
BORA Magazin – Niederländisch
BORA Magazin – Polnisch
BORA Magazin – Dänisch
BORA Magazin – Norwegisch
BORA Magazin – Schwedisch
BORA Magazin – Tschechisch
BORA Magazin – Englisch
BORA Magazin – Deutsch
BORA Magazin – Italienisch
BORA Magazin – Niederländisch
BORA Magazin – Französisch
BORA Magazin – Spanisch
BORA Magazine 02|2019 – English
BORA Magazine 02|2019 – Czech
BORA Magazine 02|2019 – Danish
BORA Magazine 02|2019 – Spanish
BORA Magazine 02|2019 – Finnish
BORA Magazine 02|2019 – French
BORA Magazine 02|2019 – Italian
BORA Magazine 02|2019 – Dutch
BORA Magazine 02|2019 – Norwegian
BORA Magazine 02|2019 – Polish
BORA Magazine 02|2019 – Sweden
BORA Magazine 02|2019 – Finnish
BORA Magazine 02|2019 – Spanish
SeeMagazin 2019
SeeMagazin 2018
SeeMagazin 2017
SeeMagazin 2016
SeeMagazin 2015
SeeMagazin 2014
SeeMagazin 2013
SeeMagazin 2012
SeeMagazin 2011
Ludwig Beauty Winter 2020
Ludwig Beauty Frühjahr/Sommer 2020
Ludwig Beauty Herbst/Winter 2019
Ludwig Beck BEAUTY Frühjahr/Sommer 2019
Ludwig Beck BEAUTY Herbst/Winter 2018
Ludwig Beck BEAUTY Frühjahr / Sommer 2018
Ludwig Beck BEAUTY Herbst / Winter 2017
Ludwig Beck BEAUTY Frühjahr / Sommer 2017
LUDWIG Beauty Herbst / Winter 2016
LUDWIG Beauty Frühjahr / Sommer 2016
LUDWIG Beauty Herbst / Winter 2015
LUDWIG Beauty Frühjahr / Sommer 2015
LUDWIG Frühjahr / Sommer 2016
LUDWIG Herbst / Winter 2015
LUDWIG Frühjahr / Sommer 2015
LUDWIG Beauty Herbst / Winter 2014
M-Puls 3/20
M-Puls 2/20
M-Puls 1/20
M-Puls 4/19
M-Puls 3/19
M-Puls 2/19
M-Puls 1/19
KPM Magazin 2020
KPM Magazin 2019
KPM Magazin 2018
KPM Magazin 2017
XPLR Magazin 2020
Focus Style – Oktober 2018
Printmedien Bayern
FOCUS STYLE – Mai 2018
FOCUS STYLE – Oktober 2017
FOCUS STYLE – April 2017
BORA 10|10 Kochbuch – Johann Lafer
Bosch eBike Systems Magazin 2018