Aufrufe
vor 5 Jahren

BORA Magazine 01|2019 – Czech

  • Text
  • Bora
  • Produkt
  • Deska
  • Desky
  • Odtah
  • Vzduchu
  • Kuchyni
  • Prostoru
  • Produkty
  • Zcela
BORA Magazine is published in 13 languages. It invites the reader to learn more about the BORA products and discover fascinating stories behind the brand.

Willi Bruckbauer,

Willi Bruckbauer, vývojový inženýr a zakladatel společnosti BORA Lüftungstechnik píše o nápadu, který v několika letech obrátil kuchyňský svět vzhůru nohama.

ÚVODNÍ SLOVO REDAKCE „Dalo by se to udělat i hezčí!“ Je tomu deset let, co mě přání mého zákazníka přimělo pustit se do vývoje dokonalého odsavače par. Obvyklá těžká a hlučná digestoř zavěšená nad sporákem připadala nejen mně příliš neefektivní, příliš neforemná, příliš etablovaná a příliš zastaralá. A tak jsem si s tím přáním začal hrát. Poháněla mě ryzí zvědavost, ale také ambice zkrášlit pobyt v kuchyni. Na těchto základech později vyrostla společnost BORA, která dnes naši produktovou inovaci prodává do 58 zemí. Již na začátku jsem svému radostnému experimentování dal pracovní název: „Revoluce v kuchyni. Konec klasických kuchyňských digestoří.“ Toto motto, tehdy vymyšleno v zápalu nadšení, se v průběhu let ukázalo jako naprosto trefné. Naše produkty se fenomenálním způsobem prosadily na kuchyňském trhu a navždy jej změnily. Stále více firem se nás snaží napodobit, což je důkazem, že se nám s naší inovací podařilo přesvědčit mnoho zákazníků na celém světě. BORA je dnes synonymem pro efektivitu v kuchyni, design a kvalitu. Je to pojem. Originál. Co z nás činí trendsettera? Naše vývojová laboratoř, v které 24 hodin denně pracují ti nejtalentovanější inženýři na inovacích, které procházejí nekompromisně přísným testováním. Jsem hrdý na to, že nyní mohu prezentovat naše novinky. To nejdůležitější ovšem je: Pro každou kuchyni existuje vhodné řešení BORA. Náš největší důraz je přitom vždy kladen na kvalitu, účinnost a charakteristický design. Různé požadavky a různé životní styly vyžadují odlišná řešení. S konceptem BORA Pure nyní přinášíme inovaci, která umožňuje individuální přizpůsobení podle různých barevných preferencí každého uživatele. Přitom inovaci intuitivní, s kterou se jednoduše zachází. Údržba je lehká jako hračka a to vše při zachování maximálního úložného prostoru. To však není všechno: Pracovali jsme na dalším vývoji systému BORA Classic. Jeho výrazný design a optimalizovaný koncept ovládání a řízení určuje aktuální standardy. Oba produkty představíme poprvé na veletrhu nábytku v Kolíně nad Rýnem v roce 2019 a v tomto čísle Magazínu BORA. Prolistujte si jeho stránky. Doufám, že se nám podaří nakazit vás našim nadšením pro inovace a kvalitu. A nepropásněte naše příspěvky s Matthiasem Steinerem, olympijským vítězem ve vzpírání a Peterem Saganem, mezinárodní cyklistickou hvězdou z týmu BORA hansgrohe. Peter je velkým fanouškem značky BORA a na straně 42 vám představí nový BORA Pure. V tomto vydání se vám tedy ukážeme z naší sportovní stránky. Protože pohyb je pevnou součástí společnosti BORA. A to jak v obchodní rovině, tak jako pevná součást naší firemní kultury. Jen tak je možno pohnout věci dopředu. Myslíte si, že přeháním? Kdepak. My pracujeme na velkých cílech. A chceme přitom podávat nadprůměrné výkony. Aby naši zákazníci byli více než spokojeni. Vítejte ve světě BORA! Váš Willi Bruckbauer MAGAZÍN BORA 3